Haber
2014-10-27 10:22:27
2011-2014 Mali Raporu

MALİ KONULARLA İLGİLİ DENETİM RAPORU

 

1.    Gerçekleştirdiğimiz sendikal faaliyetler için yapılan harcamalar, genel merkezimiz tarafından şubemize gönderilen avanslarından karşılanmıştır.

 

2.    Gelir gider denkliği sağlanmıştır. Yapmakta olduğumuz şube kongresi sonrası seçilmiş olan yeni şube yönetim kuruluna (muhasebe takip programındaki veriler esas alınarak) devir-teslim yapılacaktır.

 

3.    Gelen avanslar, aylık dönemler itibariyle başta 4688 sayılı Kanun, Sendikamız Tüzüğü, Sendikamız Mali İşler Yönetmeliği ve sair ilgili mevzuat çerçevesinde başta şubemizin zorunlu giderleri olmak üzere diğer sendikal faaliyetler kapsamında sarf edilmiştir.

4.    Yapılan harcamaların kararların yönetim kurulunca alındığı görülmüştür.

 

5.    Yapılan harcamalara dair sarf evrakları ile diğer mali iş ve işlemlere ilişkin belgeler düzenli olarak genel merkeze gönderilmiştir. Yapılan bu işlemler, mali tablo ve raporlar, genel merkez muhasebe takip programında görülmektedir ve hem şubemiz tarafından hem de genel merkezimiz tarafından takip edilmektedir.

 

6.    Gelen avanslardan harcanmayan tutarlar, ilgili mevzuatına göre kasamızda ve/veya genel merkez ana hesabının alt hesabı olan şubemize ait banka hesabında tutulmaktadır.

 

7.    Gelen avanslardan; yönetmeliğimizde belirlenen oranlarda olacak şekilde temsilciliklerimize düzenli olarak avans payı verilmiştir.

 

8.    Şubemiz faaliyetlerinde kullanılmak üzere temin edilmiş olan demirbaşlar, kayıtlara (deftere) demirbaş olarak işlenmiş olup amacına uygun olarak kullanılmıştır. Kullanıl(a)mayan ve çeşitli sebeplerle demirbaştan düşürülmesi gereken demirbaşların düşümü ise mevzuatına uygun olarak şube veya genel merkez tarafından yapılmıştır.

 

9.    Şubemiz faaliyetlerinde kullanılmak üzerine 9900,00  TL. yıllık ücretten kiralanan sendika hizmet binası amacına uygun olarak kullanılmaktadır. Kiralamadan doğan kira, stopaj ve bakım-onarım gibi muhtelif giderler mevzuatına uygun olarak karşılanmıştır.

 

10. Şubemizde istihdam edilen personele ait ücretler, vergi, SGK pirimi vs gibi ödemeler zamanında yapılmıştır.

 

11. Sendikamız Eğitim-Bir-Sen, şubelerimiz de dahil olmak üzere genel merkezimiz tarafından dış denetime açılmış olup; bağımsız denetçi yeminli mali müşavirler tarafından denetlenmektedir. Bu çerçevede önümüzdeki günlerde şubemiz bağımsız denetçiler tarafından denetlenecektir. Yapılacak olan denetime ait raporlarlar genel merkez genel kuruluna sunulacak olup, raporun şubemizi ve dönemimizi ilgilendiren kısmının sorumluluğu tarafımıza ait olacaktır.

MEMUR-SEN
KONFEDERASYONU
EĞİTİMCİLER BİRLİĞİ
SENDİKASI
Zübeyde Hanım Mahallesi Sebze Bahçeleri Caddesi No:86
Altındağ - Ankara / TÜRKİYE
Tel : 0.312 231 23 06 Faks : 0.312 230 65 28
ebs@ebs.org.tr
Copyright © Eğitim Bir Sen